שווי שוק כולל :
שווי שוק ביטקויין :
שווי שוק לייטקויין :
מחיר ביטקויין :

5 דרכים להרוויח כסף מאת’ריום


מי שעוקב אחרי תחום מטבעות הקריפטו יודע שאת’ריום בעצם אינו מטבע, אלא פלטפורמת בלוקצ’יין שפועלת על מנגנון של חוזים חכמים ונועדה לפיתוח ומסחר באפליקציות מבוזרות. נכון לרשת האת’ריום יש מטבע משלה האת’ר, שבאופן מוזר בשפת המשתמשים נקרא את’ריום (מכאן חלק מהבלבול), אבל הפוטנציאל היזמי שלה חורג מהעיסוק המוניטרי הטהור באת’ר כמטבע. הנה כמה דרכים שבהן אנשים כבר עושים כסף באמצעות פלטפורמת האת’ריום.

 

השקעה במטבע את’ר

נתחיל בעניין הבסיסי. בתחילת 2016 מטבע האת’ר דשדש סביב שווי של 8 דולר, כשהשורות האלה נכתבות (ביולי 2018) מטבע את’ר בודד נסחר בשווי של כ-450 דולר. נכון שהמטבע עבר תקופה תנודתית וכבר היה בשיאים גבוהים יותר ועדיין מי שרכש את’ריום בשלבים מוקדמים ו’נצמד’ להשקעה עשה תשואה של אלפי אחוזים. כל זה לא מבטיח דבר לגבי העתיד, אך בשונה ממטבעות רבים אחרים העובדה שהאת’ר קשור בעבותות לאת’ריום משחקת לטובתו. מדובר באחת מפלטפורמות הבלוקצ’יין הפופולריות בעולם שלא מפסיקה לספק ערך מוסף שבהחלט נותן גב לאת’ר והופך אותו להשקעה יחסית יציבה בעולם ההפכפך של הקריפטו.

 

כריית את’ר

מנגנון הכרייה נולד כפתרון טכנולוגי סוציולוגי שמאפשר לרשת לקבל כוח מחשוב מבוזר ומאפשר לשחקנים קטנים להיכנס לרשת ולזכות בתמורה. הדרישה המטורפת לכוח מחשוב ברשת הביטקוין הוציאה בסופו של דבר את הכורים הקטנים מהמשחק והיום הכרייה נמצאת בעיקר בידי ‘תאגידי כרייה’. גם באת’ריום כבר קיימים ‘תאגידים’ אבל בגלל שאלגוריתם האימות של הרשת דורש פחות כוח מחשוב, האופציה הזו עדיין פתוחה לשחקנים קטנים. אם יש לכם אוריינטציה טכנולוגית ואתם מוכנים להשקיע קצת בציוד מחשוב, כריית את’ר יכולה להתגלות כעסק צדדי מאוד מכניס.

 

ללמוד תכנות בלוקצ’יין

כשהושק הביטקוין מתכנתי בלוקצ’יין היו זן נדיר של יחידי סגולה. מאז שפות התכנות בבלוקצ’יין הפכו ליותר ידידותיות כמו ה- ,Solidityשפת התכנות הייעודית של רשת האת’ריום שמאפשרת בנייה של אפליקציות מונחות ‘חוזים חכמים’ על הבלוקצ’יין. אם יש לכם רקע בתכנות זה הזמן לעשות הסבה לבלוקצ’יין. יש היום ביקוש רב למתכנתי בלוקצ’יין פרילנסרים. גם כשמדובר במתכנתים חסרי ניסיון. בשלב הזה התחום צומח ולומד תוך כדי תנועה וזה תזמון נהדר עבור מי שרוצה להיכנס מוקדם לענף בתולי עם פוטנציאל בלתי נדלה בטווח הנראה לעין.

מתכנת בלוקצ’יין בשל עם ניסיון של 5 שנים מרוויח היום בסביבות 300,000 דולר בשנה. עושה רושם שאם יהיה שינוי בקרוב זה יהיה רק כלפי מעלה. מי שנכנס היום לתחום תכנות הבלוקצ’יין ויש לו מוטיבציה וראש על הכתפיים יכול להגיע לשם יחסית מהר.

 

לפתוח בלוג או ערוץ יוטיוב בנושא מסחר באת’ר ובמטבעות קריפטו

הציבור צמא למידע על המתרחש בתחום הקריפטו. עבור צעירים שיודעים לכתוב ויש להם תשוקה לתחום, שמסוגלים לעשות אנליזות ולעלות על אבחנות מעניינות, בלוג או ערוץ יוטיוב יכולים להתגלות כנקודת התחלה לא רעה. יש כל כך הרבה אספקטים טכנולוגיים, פיננסיים, סוציולוגיים ורגולטוריים שמתרחשים בעולם הזה, כך שיש מקום רב לנקודות מבט חדשות ורעננות. כמה בלוגרים צעירים שפועלים בתחום כבר מתפרנסים יפה מפרסומות או מתן שירותי ייעוץ. העיסוק בבלוג הופך אותם למומחים בתחום ומשפר מאוד גם את הכישורים שלהם כמשקיעים ויש כבר מקרים של בלוגרים ש’חצו את הקווים’ ונכנסו למגרש הקריפטו כיזמים.

 

לפתח ולסחור באפליקציות מבוזרות

זוכרים את הייעוד העיקרי של פלטפורמת את’ריום? לפתח ולשתף אפליקציות מבוזרות ברשת. ובכן, הייעוד הזה מתקיים ובכל יום הרשת גדלה גם באספקט הזה. אפליקציות מבוזרות שמבוססות על חוזים חכמים (DApps) יכולות לתת מענה לסט רחב של צרכים בעולם הממשי ושוב, החלוציות של הרשת מספקת הזדמנות בלתי חוזרת לעשות זינוק קוונטי. זה קשה, יש הרבה משתנים שאינם בשליטת המפתח, ההצלחה רחוקה מלהיות מובטחת – אבל ההזדמנות קיימת.

לא פשוט למצוא את הרעיון שיתפוס ולבנות את האפליקציה שבאמת מעוררת את הקהל. אבל אם הצלחתם במשימה, ההמשך יהפוך לפשוט יותר על פלטפורמת האת’ריום. מרגע שהשקתם את האפליקציה על הרשת אתם לא צריכים להיות מוטרדים מכך שיפרו את זכויות היוצרים שלכם ואתם מתוגמלים אוטומטית בלי שאתם צריכים לעשות דבר.

 



חשוב לדעת: כל ההסברים על המטבעות השונים מבוססים על פרסומים של יוצריהם. אין לראות במידע כהמלצה, או כייעוץ.השימוש באתר על אחריות המשתמש/ת בלבד.

מצאת טעות? כתוב לנו

עליך להחזיק ארנק ביטקויין, על מנת שתוכל לקנות מטבע מסוג

מצאת טעות? כתוב לנו