שווי שוק כולל :
שווי שוק ביטקויין :
שווי שוק לייטקויין :
מחיר ביטקויין :

BILS – מטבע קריפטו ראשון צמוד לשקל


חברת Bits of Gold  קיבלה אישור רגולטורי להתחיל בפיילוט להנפקה של המטבע BILS, מטבע קריפטו יציב צמוד לשקל. זהו המהלך הראשון מסוגו בארץ לשלב מטבעות דיגיטליים בכלכלה המקומית ולחבר את השקל לרשת הבלוקצ’יין.

בשלב הראשוני, המטבעות יונפקו רק באופן סגור, על פי ביקוש וללקוחות מוגדרים בלבד. לקוחות פרטיים לא יוכלו לקבל גישה למטבע. כמו כן, כל שימוש מטבע ייעשה באמצעות Sandbox, בשלב ניסיוני ובלי השפעה על המערכות.

 

מטבעות יציבים הם קטגוריה של נכסי קריפטו שנועדו לשמור על ערך יציב מול נכס ייחוס שאינו קריפטו (בדוגמה הזאת – השקל). המטבע החדש BILS דומה למטבעות יציבים אחרים הצמודים לדולר כמו USDC ו-PYUSD. המטבעות האלה אינם מיועדים למסחר ספקולטיבי, כי בגלל ערכם היציב אין הם אמורים לייצר כל תשואה.

 

מטרת ההצמדה לשקל היא להקל על המסחר בשוק הקריפטו, המתאפיין בתנודתיות גבוהה. כמו כן, היעד הוא לאפשר לכל מי שיש לו גישה לאינטרנט להחזיק במטבע ולסחור בו, גם אם אין בבעלותם חשבון בנק.

 

לפי  הדרישות של בנק ישראל, על ביטס אוף גולד לספק בטוחות שקליות שוות ערך לכל מטבעות BILS. החברה גם נדרשת להבטיח שמספר המטבעות המונפקים והנסחרים בבלוקצ’יין לא יהיה גבוה מסך השקלים שבעתודותיה.

 

 



חשוב לדעת: כל ההסברים על המטבעות השונים מבוססים על פרסומים של יוצריהם. אין לראות במידע כהמלצה, או כייעוץ.השימוש באתר על אחריות המשתמש/ת בלבד.

מצאת טעות? כתוב לנו

עליך להחזיק ארנק ביטקויין, על מנת שתוכל לקנות מטבע מסוג

מצאת טעות? כתוב לנו