שווי שוק כולל :
שווי שוק ביטקויין :
שווי שוק לייטקויין :
מחיר ביטקויין :
ZCoin
( זירוקויין )
שווי שוק
מחזור 24 ש
מטבעות
דרוג

ZCoin– כל מה שרציתם לדעת

ZCoin הוא מטבע דיגיטלי המוכר גם כמטבע ה – XZC או זירוקויין. מדובר בקריפטו בעל מקור פתוח אשר מתמקד בהשגת פרטיות ואנונימיות מקסימליות עבור המשתמשים במהלך ביצוע העברות. על מנת להשיג מטרות אלה, משתמשי הזיקויין עושים שימוש בטכנולוגיית הוכחת אמינות באמצעות הפרוטוקול של החברה, פרוטוקול זה הינו אחד המבוקשים והנצפים ביותר כיום בעולם הקריפטו.

מניעת גישה להיסטוריית ההעברות

בעת ביצוע העברות ועסקאות בביטקויין או באיתריום וכן במטבעות דומים, היסטוריית ההעברות מקושרת תמיד למטבעות של המשתמש כברירת מחדל אשר הופכת אותו לפגיע. מצב זה, מאפשר להגיע לאינפורמציה האישית של המשתמש או ה – IP במרחק של קישור אחד. העברות באמצעות מטבע ה- ZCoin, אינה מאפשרת גישה להיסטוריית העסקאות וההעברות של המשתמש ואינה מקושרת למטבעות המוחזקים של המשתמש ורק השולח והמקבל יודעים כי למעשה התבצעה עסקת חליפין.

פרוטוקול הוכחת אמינות

מטבע הזיקויין עובד על פי פרוטוקול של הוכחת אמינות, כאשר המשתמש מעוניין לבצע העברה פרטית של המטבע, כל שעליו לעשות, הוא לבחור במספר המטבעות המיועדים להעברה. מתן הוראה זו יפחית באופן אוטומטי את הקרדיט במטבעות ללא חשיפת היסטוריית ההעברות, המטבעות הישנים נצרבים באופן קריפטוגרפי מה שמונע מאחרים לעשות בהם שימוש פעם נוספת והעובדה כי המשתמש מקבל קרדיט עבור מטבעות חדשים ללא היסטוריה נשמרת אף היא.

שיפור הפרטיות ומניעת ריכוזיות

מערכת הזיקויין שמה לה ליעד לשפר פרטים אשר ביטקויין טרם הצליחה לבצע, בעיקר בכל הנוגע לפרטיות וריכוזיות של הכרייה. זיקויין מספקת פרטיות מלאה למשתמשים וכן מפרקת את הריכוזיות של תהליך הכרייה על ידי שימוש באלגוריתם הוכחת אמינות הקרוי MTP. המכסה המקסימלית של מטבעות ה-   ZCoinמגיעה ל-21 מיליון יחידות, כרגע, בשוק, ישנם 3.4 מיליון יחידות במחזור והיתרה טרם עברה כרייה.

חשוב לדעת: כל ההסברים על המטבעות השונים מבוססים על פרסומים של יוצריהם. אין לראות במידע כהמלצה, או כייעוץ.השימוש באתר על אחריות המשתמש/ת בלבד.

מצאת טעות? כתוב לנו